Friday, May 6, 2011

Alamak, saya dah TERjatuh hati kat Jozan laa ! :D

dulu mane ade aku ikut Raja Lawak , lagikan Maharaja Lawak sekarang. waktu Afiq Zubir bagitahu aku yang dye tengah lepak kat kedai makan and tengok Maharaja Lawak, aku macam ape tu? seriously tak tahu. maklumlah. duduk kat kolej, mana tengok TV. tak tahu dah berita terkini, apa yang jadi kat dunia. LOL
(macam laa kalau kau kat rumah, kau tengok berita Najwa. haih :P)

so bila balik cuti sem neyh, mama memang ikut rancangan macam neyh =.= jadi tanya laa mama dgn abang, Maharaja Lawak best ke? mama dengan abang cakap; best laa sebab dyeorg gabung semua juara, naib juara untuk semua musim Raja Lawak.

jadi petang ahad, tengok TV, ade Maharaja Lawak. abang kate tyme minggu tu, JOZAN punya part best. okay takpe. aku nak tengok jugak. sebab aku agak susah nak terima lawak2 macam neyh.

waktu neyh Zizan jadi penarik kereta dan Johan aku tak sure. tapi yang pasti dye bekerja :P
start waktu neyh laa, aku dah jatuh hati kat Jozan. ohho. aku sangat suka part dyeorg. sampaikan bila aku tengok balik dari minggu first, aku hanya tengok part Jozan je :D

tapi lepas tu aku tengok laa jugak part Nabil. Nabil aku suka sejak Raja Lawak waktu final. haaa. tu je laa aku tengok Raja Lawak (teruk kan?)

I like to watch Nabil for this week :D suka dye nyayi dengan music lagu Grenade by Bruno Mars tapi lirik sepenuhnyaa ciptaan dye :P kelakar betul.

okay Najwa. better kau stop. nak tengok Maharaja Lawak minggu ke 6 pulak sekarang. bbye xD

Thank you for reading this entry =)

No comments:

Post a Comment